2016年9月27日 星期二

Coldplay- Fix You (中英歌詞)




" Tears stream done your face "
" When you lose something you can not replace "


歌詞自此開始

When you tried your best but you don't succeed
當你盡了全力,但卻還是沒有收穫

When you get what you want but not what you need
當你得到你所想要的,卻還是感到空虛

When you feel so tired but you can't sleep
當你疲倦不已,卻失眠不能入睡

Stuck in reverse
深深陷入回憶的倒敘中


When the treas come streaming done your face
當你的眼淚悄悄落下

When you lose something you can't replace
當你失去不能彌補的東西

When you love some one but it goes to waste
當你的愛都付諸流水

Could it be worse ?
有甚麼還能更糟呢 ?


Lights will guide you home
星星會引領你回家

And ignite your bones
會再次點燃你的火

And I will try to fix you 
我會試著 安慰你


High up above or down below
心情愉悅 又或是憂鬱沉默

When you're too in love to let it go 
當你太愛了 而無法放手

But if you never try you'll never know
但如果從沒試過你怎麼知道

Just what you worth
自己其實值得更好的


Lights will guide you home
星星會引領你回家

And ignite your bones
會再次點燃你的火

And I will try to fix you 
我會試著 安慰你


Tears stream down your face
眼淚 緩緩滑下

When you lose something you can't not replace
而你做什麼也不能挽回

Tears stream down your face
眼淚 緩緩滑下

And I
而我


Tears stream down your face
眼淚 緩緩落下

I promise you I will learn from my mistakes
我發誓 我不會再犯下第二次的錯

Tears stream down your face
眼淚 緩緩落

And I
而我


Lights will guide you home
星星會引領你回家

And ignite your bones
會再次點燃你的火

And I will try to fix you 
我會試著 安慰你










沒有留言:

張貼留言