2016年9月8日 星期四

Sia - The Greatest (中英歌詞)




here to listen !!

Oh oh ! Running out of breath but I
我奔跑的氣喘吁吁 但是



Oh I I got stamina
但是我還是有精力

Oh oh ! Running now I close my eyes
我奔跑的如此疲倦

Well I I got stamina
但我 我還是跑著

And oh oh I see another mountain to climb
喔! 那裏又有一座山要爬

But I I I got stamina
但我 我還是能翻越

Oh oh I need another love , be mine
喔! 我極需要愛 ! 愛我吧 !

Cause I I got stamina
因為我  我還要繼續跑下去



Don't give up . I won't give up
不要放棄! 我不會放棄 !!

Don't give up ! No no no ! 
不要放棄 !!

Don't give up . I won't give up
不要放棄! 我不會放棄 !!

Don't give up ! No no no ! 
不要放棄 !!


I'm free to be the greatest . I'm alive !!
我生來就是為了成為最好的自己 ! 我是如此活著

I'm free to be the greatest . Here tonight.
我就是要成為最好的自己

The greatest the greatest alive !!
超越自己,彌補自己, 如此活著

The greatest the greatest alive !!
達成自己的理想,就這樣活下去 !


Oh oh ! Running out of breath but I
我奔跑的氣喘吁吁 但是

Oh I I got stamina
但是我還是有精力

Oh oh ! Running now I close my eyes
我奔跑的如此疲倦

Well I I got stamina
但我 我還是跑著

And oh ya ! Running through the waves of love
喔 ! 是的 ! 困難重重

But I , I got stamina 
但是我擁有信心

And oh ya ! I am running and I've just enough
喔! 是啊! 我奔跑了這麼久

And oh oh , I've got stamina !
是因為 我有希望啊!


Don't give up . I won't give up
不要放棄! 我不會放棄 !!

Don't give up ! No no no ! 
不要放棄 !!

Don't give up . I won't give up
不要放棄! 我不會放棄 !!

Don't give up ! No no no ! 
不要放棄 !!

I'm free to be the greatest . I'm alive !!
我生來就是為了成為最好的自己 ! 我是如此活著

I'm free to be the greatest . Here tonight.
我就是要成為最好的自己

The greatest the greatest alive !!
超越自己,彌補自己, 如此活著

The greatest the greatest alive !!
達成自己的理想,就這樣活下去 !


Oh Oh I I got stamina !!
我是堅不可摧的

Oh Oh  I I got stamina!!
我是有信心的

Oh Oh I I got stamina!!
我是堅不可摧的

Oh Oh I I got stamina!!
我是能成功的


Don't give up . I won't give up
不要放棄! 我不會放棄 !!

Don't give up ! No no no ! 
不要放棄 !!

Don't give up . I won't give up
不要放棄! 我不會放棄 !!

Don't give up ! No no no ! 
不要放棄 !!


I'm free to be the greatest . I'm alive !!
我生來就是為了成為最好的自己 ! 我是如此活著

I'm free to be the greatest . Here tonight.
我就是要成為最好的自己

The greatest the greatest alive !!
超越自己,彌補自己, 如此活著

The greatest the greatest alive !!
達成自己的理想,就這樣活下去 !

The greatest the greatest alive !!
達成自己的理想,就這樣活下去 ! (*8)












沒有留言:

張貼留言