2016年10月31日 星期一

Lady Gaga- Perfect Illusion (中英歌詞)

" Caught up in your show, yeah." " At least I know it wasn't love."



here to listen !!


Trying to get control
試著重新掌控自己

Pressure's taking it's toll
但壓力卻將我掩埋

Stuck in the middle zone
進退兩難之下


I just want you alone
你是我唯一的避難所

My guessing game is strong
但猜忌的心理一發不可收拾

Way too real to be wrong
真實的不容懷疑

Caught up in your show
臣服於你的把戲

Yeah ,at least I know 
但至少我現在看穿了


it wasn't love
這不是愛

It wasn't love
這怎麼是愛

It was a perfect illusion
這都是完美的幻覺罷了

Mistaken for love, it wasn't love
被我誤以為是愛

It was a perfect illusion
但最終只是一場空罷了

You were a perfect illusion
你只是一場夢而已


I don't need eyes to see
不用眼睛去看清楚

I felt you were touching me
你的觸摸我早就熟悉

High like amphetamine
像安非他命一樣致命

Maybe you're just a dream
也許因為你只是虛假的夢境

That's what it mean to crush
這就是所謂的狂戀吧 ?

Now that I am waking up
現在我必須醒過來

I still feel the blow
副作用強力襲擊

But at least I know
但至少我懂了


it wasn't love
這都不是愛

It wasn't love
這怎麼會是愛

It was a perfect illusion
全都是完美的幻影

Mistaken for love, it wasn't love
被脆弱的我當成藉慰

It was a perfect illusion
這一切都只是完美的幻影而已



It was a perfect illusion
幻影的完美

Somewhere in all the confusion
埋藏在所有疑惑的秘密深處

It was a perfect illusion
這怎麼是愛呢 ?

illusion
是幻覺呀 !






沒有留言:

張貼留言