2018年10月27日 星期六

Billie Eilish- Bored (中英歌詞)

"Giving you every piece of me"
"But I want a love I can't afford'













here to listen

The games you played were never fun
你玩的遊戲一點也不有趣

You said you'd stay but then you run
你說你會留下來,但你卻消失了




Giving you what you're begging for
給了你你想要的一切

Giving you what you say I need
給了你所有你需要的

I don't want any settled scores
我才不要甚麼讚美

I just want you to set me free
我只要你的愛讓我自由

Giving you what you're begging for
給了你你想要的

Giving you what you say I need, say I need
我給了你所有你要的,你要的


I'm not afraid anymore
我忘記恐懼

What makes you sure you're all I need?
你憑甚麼認為你就是我的唯一

Forget about it
醒醒吧!

When you walk out the door and leave me torn
當你留下我一個人心碎,轉身離去時

You're teaching me to live without it
你就教會我如何不靠愛活下去

Bored, I'm so bored.
無聊,這樣的愛好無聊

I'm so bored, so bored.
真沒意思,這樣的愛


I'm home alone, you're God knows where
一個人在家, 天知道你在哪裡

I hope you don't think that shit's fair
希望你不要以為這樣是公平的


Giving you all you want and more
給了你一切,甚至更多

Giving you every piece of me
給了你全部的自己

But I want a love I can't afford
到頭來我只是在奢求我負擔不起的愛

I just want your love for free
我不過想要你的愛情

Can't you see I'm getting bored?
難道你看不出我的疲憊嗎?

Giving you every piece of me, piece of me
一直為你付出,付出我自己


I'm not afraid anymore
我忘記恐懼

What makes you sure you're all I need?
你憑甚麼認為你就是我的唯一

Forget about it
醒醒吧!

When you walk out the door and leave me torn
當你留下我一個人心碎,轉身離去時

You're teaching me to live without it
你就教會我如何不靠愛活下去

Bored, I'm so bored.
無聊,這樣的愛好無聊

I'm so bored, so bored.
真沒意思,這樣的愛


Giving you what you're begging for
給了你你想要的一切

Giving you what you say I need
給了你所有你需要的

I don't want any settled scores
我才不要甚麼讚美

I just want you to set me free
我只要你的愛讓我自由

Giving you what you're begging for
給了你你想要的

Giving you what you say I need, say I need
我給了你所有你要的,你要的


I'm not afraid anymore
我忘記恐懼

What makes you sure you're all I need?
你憑甚麼認為你就是我的唯一

Forget about it
醒醒吧!

When you walk out the door and leave me torn
當你留下我一個人心碎,轉身離去時

You're teaching me to live without it
你就教會我如何不靠愛活下去







沒有留言:

張貼留言