2016年4月11日 星期一

Culture clubs - Do You Really Want to Hurt Me (中英歌詞)



Give me time
我花了一點時間才了解
To realize my crime
我原來犯下大錯
Let me love and steal
而你卻縱容我去愛去偷走別人的心



I have danced inside your eyes
我在你眼裡只是一個幌子
How can I be real
我怎麼以為自己是被你真心對待的呢?

Do you really want to hurt me
你真的想傷害我嗎?
Do you really want to make me cry
真的想讓我難過的哭泣嗎?
Precious kisses
過去那些寶貴的親吻
Words that burn me
和你的冷言冷語
Lovers never ask you why
我曾來不問你為甚麼

In my heart the fire's burning
但我的心裡還是有希望
Choose my colour
只是想尋著自己的方向
Find a star
找一顆屬於我的星星
Precious people always tell me
親朋好友再三告誡我
That's a step a step to far
一步一步才能築夢呀

Do you really want to hurt me
而你真的想要傷害我嗎?
Do you really want to make me cry
你真的想讓我哭泣嗎?
Do you really want to hurt me
你其實不是這麼想的
Do you really want to make me cry
難道你真的捨得看見我哭嗎?

Words are few I have spoken
明明只是簡短的幾個字
I could waste a thousand years
我卻要花千年才說得出口
Wrapped in sorrow words are token
現在卻被憂傷包裹著收藏
Come inside and catch my tears
打開看看 你就能同理我的情緒

You've been talking but believe me
你一直辯解但相信我
If its true you do not know
如果你還不知道的話
This boy loves without a reason
這個男孩是無條件的愛你呀
I'm prepared to let you go
但我已經準備放下對你的執著

If it's love you want from me
如果你只想要贏得我的愛
Then take it away
拿走吧 我不需要它了
Everything is not what you see
你的魅力總是讓我盲從
It's over again
但我已經清醒了

Do you really want to hurt me
難道你真的要我傷心嗎?
Do you really want to make me cry
真的想讓我難過得大哭嗎?
Do you really want to hurt me
告訴我是我太多慮了
Do you really want to make me cry
難道你真的捨得看我流淚嗎?

Do you really want to hurt me
原來你真的想傷害我
Do you really want to make me cry
原來你根本不在意
Do you really want to hurt me
所以你才會一直傷害我
Do you really want to make me cry
才會對我的眼淚棄置不理

沒有留言:

張貼留言