2016年3月8日 星期二

Oh Wonder - Without You (中英歌詞)














here to listen !!
Step up into the sun 
如果將一切攤在陽光下

Skies above they radiate me
天空裡的太陽將把我燒化

Lift up curry the love
但是我還是會繼續愛你

Do you know ?
你知道嗎 ?

That I've been  out of my mind
而我一直走在失神之中

This slow life I've been waiting for you 
在等待中虛度了光陰

So swing me all of your light
但你的回應仍然是縹緲的像光影

Do you know ?
我的感覺你能體會嗎 ?


Since I've been walking solo
自從必須獨自回家以後

Dreaming You were back home
我一直假裝你會在家裡等我

I found getting down low
慢慢的我發現這變得不太管用

Hide until tomorrow
躲在被窩裡難過

Come back into the good life
昔往美好的日子

Lose these hazy love lines
我們是在甚麼時候忘記溫柔

I've been chasing my mind
我不斷地反省內疚

Lonely in the clod night
一個人擁抱寂寞寒冷的夜晚


Cause I'm kicking up stones without you
因為失去你以後我整天無精打采

Can't pick up the phone without you
不想和任何不是你的人交談

I'm a little bit lost without you 
我有點亂了

Without you
因為你不在了

And I'm digging down holes without you
自從你走以後 我不斷鑽牛角尖

Can't be on my own without you
你拋棄一個不再完整的我

I'm a little bit lost without you 
我亂了

Without you
自從你離開以後


Step out into the dark
如果我早點看見愛慕的愚昧

Where were you when I was trying
在我竭力挽回愛情時

To lift up carry the love
你是否也不想放手 ?

Do you know ?
你會了解我的心痛嗎 ?


That I've been closing my eyes
我學會假裝沒看見

Love me slow hallucinating
以為愛總是緩緩的 但到頭來這全是想像

You swinging all of your light
最後你親手將我推出你的世界

Do you know ?
你有沒有後悔過 ?


Since I've been walking solo
自從必須獨自回家以後

Dreaming You were back home
我一直假裝你會在家裡等我

I found getting down low
慢慢的我發現這變得不太管用

Hide until tomorrow
躲在被窩裡難過

Come back into the good life
昔往美好的日子

Lose these hazy love lines
我們是在甚麼時候忘記溫柔

I've been chasing my mind
我不斷地反省內疚

Lonely in the clod night
一個人擁抱寂寞寒冷的夜晚


Cause I'm kicking up stones without you
因為失去你以後我整天無精打采

Can't pick up the phone without you
不想和任何不是你的人交談

I'm a little bit lost without you 
我有點亂了

Without you
因為你不在了

And I'm digging down holes without you
自從你走以後 我不斷鑽牛角尖

Can't be on my own without you
你拋棄一個不再完整的我

I'm a little bit lost without you 
我亂了

Without you

自從你離開以後

Hold me close when it's over
給我最後一個擁抱

Life goes slow loving sober
時間凍結在寂靜的愛裡

Feel my bones getting older
我只是覺得自己又成熟多了

Sadness grows when you go
因為離別遺留我無限悵然

Cause I am one step heavy and two steps high
因為我一直站在不適合自己的位置上

Holding steady when you're by my side
只是有你在我站的比較穩些

one step heavy and two steps high
一個有情人愛上一個無心人

two steps high
注定是有緣無分


Cause I'm kicking up stones without you
因為失去你以後我整天無精打采

Can't pick up the phone without you
不想和任何不是你的人交談

I'm a little bit lost without you 
我有點亂了

Without you
因為你不在了

And I'm digging down holes without you
自從你走以後 我不斷鑽牛角尖

Can't be on my own without you
你拋棄一個不再完整的我

I'm a little bit lost without you 
我亂了

Without you
自從你離開以後

Without you
自從你離開以後

Without you
自從你離開以後

I'm a little bit lost without you 
我的焦慮和不安

Without you
你從沒在乎過

And I'm digging down holes without you
而我回憶起與你相戀的日子

Can't be on my own without you
我似乎沒有一天活得像自己

I'm a little bit lost without you 
現在我早就忘了自己的原貌

Without you
你從沒在乎過




沒有留言:

張貼留言