2016年2月17日 星期三

Passenger--Hearts On Fire (中英歌詞)












here to listen

well i don't know how and i don't know why.
我不知道這是怎麼回事,也不知道為什麼
but when something is living well you can't say die.
有段感情明明消失了卻沒能死去
you feel like laughing but you start to cry.
想起他 你總是笑著哭了
i don't know how and i don't know why.
我不知道這是怎麼回事,也不知道為什麼


well i don't have many and i don't tough much
我擁有的不多 我也沒有你想的那樣堅強
in fact i don't have any but i've got enough
事實上 我甚麼也沒有 但我知足
cause i know those eyes and i know that touch
因為我會記得你的雙眼和你的撫摸
i don't have many and i don't tough much
因為我擁有的不多 我也沒有你想的那樣堅強

oh darling my heart's on fire
親愛的 ! 我的心在燃燒啊 !
oh darling my heart's on fire
親愛的 ! 我的心在燃燒啊 !
oh darling my heart's on fire
親愛的 ! 我的心在燃燒啊 !
for you
為了你

well i don't know where and i don't know when
我不知道會在甚麼時候 在哪裡
but i know we'll be lovers again
但我相信 有一天我們會再相戀
i will see you someday before it ends
我一定會再見到你 在我告別這世界之前
i don't know where and i don't know when
只是我 還不知道時間和地點

oh darling my heart's on fire
親愛的 ! 我是這樣想的
oh darling my heart's on fire
親愛的 ! 我是這樣想的
oh darling my heart's on fire
親愛的 ! 我是這樣想的

you know those lovesongs break your heart heart
我明知道這些歌會讓我心碎
you know those lovesongs break your heart heart
我明知道這些歌會讓我心碎
you know those lovesongs break your heart heart
我明知道這些歌會讓我心碎 但我還是一直播放著

oh darling my heart's on fire
因為 親愛的 ! 這是我思念你的方式
oh darling my heart's on fire
我好想你
oh darling my heart's on fire
我好想你
oh darling my heart's on fire
我好想你
oh darling my heart's on fire
我好想你
oh darling my heart's on fire
我好想你
oh darling my heart's on fire
我好想你
oh darling my heart's on fire
喔 !  親愛的 ! 我真的好想你
for you 
因為愛你



沒有留言:

張貼留言