2019年4月3日 星期三

Lany- Valentine's day (中英歌詞)

"There's not a day where the thought of you doesn't wake up with me"
"Gotta be a way to live without you and not feel empty"


here to listen

Counted up the days
數著這些日子

Since it went to hell and I watched you walk out
自從一切變了調,我眼睜睜看著妳離開

Counted up the ways
試過所有方式

I've tried to save myself and I've kept my head down
試著拯救我自己的心,試著別想妳想的心煩



I think it's time
也許是時候了

To give my heart a chance
給我的心一次機會

See if it fits you better now
看看他能不能再重新接受你

I think it's time
也許是時候了

I think it's time
也許是時候了


I am hanging out with someone else
我和其他人約會

I think they like me too
我想他們也喜歡我吧

Will it last? It's hard to tell
這段戀情會持續多久? 很難說

Everything feels so new
一切還是這麼陌生

I kissed her hips to find some help
我擁抱另一個人來尋求安慰

I know it's not the truth
儘管知道這樣不會更好

No matter what I tell myself
直到現在我還是告訴自己

She's not as good
她不夠好

She's not as good
沒有人跟妳一樣

She's not as good as you, no
沒有人跟妳一樣好


There's not a day where the thought of you doesn't wake up with me
妳的身影,每一天都與我甦醒

Gotta be a way to live without you and not feel empty
一定有辦法 將妳忘乾淨卻不感到空虛


I think it's time
也該是時候

To give my heart a chance
給自己一次機會

Even though it's bleeding
儘管傷口還在淌血

I think it's time
我想我準備好了

I think it's time
我想是時候了


I am hanging out with someone else
我和其他人約會

I think they like me too
我想他們也喜歡我吧

Will it last? It's hard to tell
這段戀情會持續多久? 很難說

Everything feels so new
一切還是這麼陌生

I kissed her hips to find some help
我擁抱另一個人來尋求安慰

I know it's not the truth
儘管知道這樣不會更好

No matter what I tell myself
直到現在我還是告訴自己

She's not as good
她不夠好

She's not as good
沒有人跟妳一樣

She's not as good as you, no
沒有人跟妳一樣好


I fight all night
整夜與回憶奮鬥

The feelings that I can't forget
卻還是忘不了心痛的感覺

I wish you were sleeping next to me instead
多麼希望,是妳躺在我的身邊

I loved the way your
我多麼思念

Skin would feel against my chest
妳躺在我胸口的感覺

I pray you're not
我希望妳

The best I will never get
不會是我最大的遺憾


I am hanging out with someone else
我和其他人約會

I think they like me too
我想他們也喜歡我吧

Will it last? It's hard to tell
這段戀情會持續多久? 很難說

Everything feels so new
一切還是這麼陌生

I kissed her hips to find some help
我擁抱另一個人來尋求安慰

I know it's not the truth
儘管知道這樣不會更好

No matter what I tell myself
直到現在我還是告訴自己

She's not as good
她不夠好

She's not as good
沒有人跟妳一樣

She's not as good as you, no
沒有人跟妳一樣好



沒有留言:

張貼留言